Jesteś tutaj:   CYKLOiD.plDo ChorwacjiTrasa

3822
NIEPOŁĄCZONY

O sobie

Z wyksztalcenia jestem inżynierem.

Z doświadczenia również przewodnikiem turystycznym, tłumaczem języka francuskiego, pilotem wycieczek, koodrynatorem projektów europejskich, nauczycielem i managerem.

Z zamiłowania jestem żeglarką, narciarką, rowerzystką i tancerką salsy.

Nigdy nie byłam jeszcze blogerem.

Ale może najwyższy czas to zmienić?

mojevelo.blogspot.com/

Znajomi

Użytkownik aktualnie nie ma znajomych.

WYPRAWY

Logo

Wyprawa rowerowa Doliną Loary : 2013

Dwutygodniowa wyprawa rowerowa wiodąca przez królewskie lasy Sologne, wzdłuż rzek Loary, Cher oraz nieco wzdłuż wybrzeża Atlantyku. Trasa wyprawy wiodła częściowo wzdłuż ścieżek rowerowych „Loire à vélo” i „Vélocéan” , które są częścią europejskich szlaków ...
RELACJAMapa
Logo

Wielka włóczęga po Burgundii : 2012

Dwutygodniowa rowerowa włóczęga po Burgundii, wiodąca między innymi wzdłuż kanałów Burgundzkiego i Nivernais, szlaku pielgrzymiego Świętego Jakuba, wśród słynnych winnic Burgundii, średniowiecznych miasteczek i opactw a także miejsc, w których kręcone były ...
RELACJA

RELACJE

Wielka włóczęga po BurgundiiOceny:  / 4
11/21/2013 21:44:38Odsłony: 2288

Wiadomo było, że to kiedyś musi nastąpić, ale i tak zostaliśmy zaskoczeni. Do tej pory co roku spędzaliśmy wakacje na rowerach, całą rodziną. Wynajmowaliśmy duży dom na 6 osób. Zabieraliśmy dzieci, znajomych i w ten sposób zwiedziliśmy cały wschód Polski.

Ale w tym roku młodzież powiedziała, że nie pojedzie z nami. Są już duzi i mają swoje duże wakacyjne plany. Musimy pojechać sami, jak za studenckich czasów - my, dwa rowery i mały namiot. Tylko gdzie?

Burgundia zaplanowała nam się trochę przypadkiem. Nigdy tam nie byliśmy, ale wiedzieliśmy, że nie ma tam zbyt wysokich gór i jest trochę kanałów z leżącymi nad nimi ścieżkami rowerowymi. No i jest to Francja, nasz ukochany kraj, ze swoimi wspaniałymi zabytkami i cudowną kuchnią

Wyprawa rowerowa Dolina LoaryOceny:  / 16
09/20/2013 06:41:15Odsłony: 2733

Wyprawa rowerowa już od dłuższego czasu chodziła mi po głowie. Od kilku lat spędzaliśmy rodzinne wakacje na rowerach, ale nigdy nie odważyliśmy się na wyjazd z sakwami. Zawsze uważałam, że to jest survival dla 20 latków, którzy mają łydki ze stali, robią po 150 kilometrów dziennie, zdobywają przy okazji dwutysięczniki żywiąc się wyłącznie adrenaliną, zupkami w proszku i kaszkami bobovita.

Nie mamy z mężem łydek ze stali, lubimy dobrą kuchnię, nienawidzimy kaszek i czasem bolą nas kręgosłupy, bo w tym roku obchodziliśmy 50 urodziny. Impulsem było dla mnie spotkanie podczas zeszłorocznych wakacji dwóch Angielek, podróżujących z sakwami na zwykłych miejskich holendrach, wyposażonych w koszyki na zakupy, na których w czasie jazdy suszyły się malowniczo przypięte spinaczami skarpetki...Rozmowa z Angielkami utwierdziła mnie w przekonaniu, że damy radę, skoro te biedulki dały.

BLOG

Ten użytkownik nie opublikował jeszcze żadnych artykułów.

MOJE POSTY

This user has no forum posts.