Jesteś tutaj:   CYKLOiD.pl

4657
NIEPOŁĄCZONY

O sobie

Miłość do gór, fotografii oraz wypraw rowerowo-trekkingowych

www.wyprawy.org/

Znajomi

Użytkownik aktualnie nie ma znajomych.

WYPRAWY

Rowerem i pieszo przez Słowackie góry. : 2008

Wyobraź sobie krainę pełną gór, jaskiń, średniowiecznych twierdz i zamków. Kraj w którym możesz aktywnie i ciekawie spędzić swój wolny czas jeżdżąc na rowerze i wedrując pieszo po malowniczych szlakach górskich, zwiedzać zabytkowe miasteczka, a potem wygrzewać ...

South America Expedition : 2008

Na początku 2008 roku planujemy podjąć próbę wytyczenia na rowerach, bez wsparcia z zewnątrz najdłuższego i najwyżej położonego szlaku świata. Rejon naszego działania znajduje się w najbardziej wulkanicznym i sejsmicznym terenie naszego globu zwanym "Pierścieniem ...

Duszak Team Expedition : 2006

Po powrocie z wyprawy: Alpejski Guiness nie zastanawialiśmy się długo gdzie wyruszymy na naszą kolejną wyprawę. Odpowiedź była prosta - wyżej, szybciej, dalej. Postanowiliśmy, że trasa naszej kolejnej wyprawy będzie wiodła dookoła Morza Czarnego, a głównym ...

Alpejski Guiness - Rowerem na Mont Blanc i nie tylko... : 2005

Na pomysł wpadliśmy w październiku 2004 roku. W związku z tym że nie lubimy jeździć dwa razy w te same rejony postanowiliśmy tym razem pójść na całość i zdobyć wszystko co najwyższe, największe i najdłuższe, za jednym zamachem - to będzie naprawdę coś ekstremalnego. Plan ...

Adriatyk & Alpy 2004 : 2004

Wyprawa ruszyła z początkiem sierpnia 2004. Naszym celem wyprawy było dojechanie do Włoch nad morze Adriatyckie, a następnie w Alpy, gdzie zamierzaliśmy zdobyć Edelweisspitze - 2571m n.p.m, (na czwartym miejscu pod względem wysokości położona droga w Austrii ...

Bike & Trek Slovakia : 2004

Celem wyprawy było zdobycie wszystkich znaczących szczytów i przełęczy na rowerach oraz trekking w Słowackim Raju i Wysokich Tatrach. Na rowerach udało nam się zdobyć między innymi Kubinskie hole, Martinskie hole, Kralova hola (1946m n.p.m.) Kvacianskie sedlo ...

RELACJE

Duszak Team Ekspedycja AndyOceny:  / 0
06/28/2009 15:44:00Odsłony: 2673

Od wykiełkowania myśli o rozpoczęciu nowej wyprawy w "daleki świat" do jej realizacji istnieje głęboka przepaść, która w trakcie realizacji marzenia zamienia się w przestrzeń, która wynosi nas w chmury. Pozwala obserwować świat z innego stopnia wtajemniczenia, daje szerszy i głębszy punkt widzenia. Przepaść, która łączy się z przeciwnościami losu oraz z wieloma pytaniami - jak czegoś dokonać zamienia się w górę, którą zdobywamy.

Alpejski Guiness 2005 - Rowerem na Mont Blanc i nie tylkoOceny:  / 0
08/20/2005 20:38:00Odsłony: 1849

W dniu 13 lipca 2005 wyruszyliśmy w naszą wyprawę życia. Przez pierwsze dni towarzyszyła nam trójka bikerów, która jechała w swoją dziewiczą podróż po Europie. Wspólnie z nimi przemierzyliśmy z zawrotną prędkością przez Czechy i Słowacje, docierając rankiem trzeciego dnia do Bratysławy i jeszcze tego samego dnia w godzinach popołudniowych do Wiednia, gdzie po zrobieniu pożegnalnego zdjęcia rozeszły się nasze drogi z ekipą Czajny.

BLOG

Ten użytkownik nie opublikował jeszcze żadnych artykułów.

MOJE POSTY

This user has no forum posts.